Atgriešana un apmaiņa
Lai veiktu ērtu un pareizu preču atgriešanu, reģistrējies sistēmā, pirms veikt pasūtījumu. Tad visi pasūtījumi Tev būs pieejami tavā profilā, ielogojoties tajā, Tev būs pieejamas visas reģistrētā pircēja funkcijas un priekšrocības.
Pie pasūtījuma detaļām, pēc pasūtījuma apstrādes, meklē pogu "Pieprasīt apmaiņu vai kompensāciju"
1Uzmanīgi iepakot preci oriģinālajā iepakojumā pilnā komplektācijā (preces, piegādātas komplektā, arī jāatgriež pilnā komplektācijā).
2Aizpildiet preču atgriešanas veidlapu vai pieteikumu izpildi savā profilā.
3Pievienot apmaksas apliecinājuma dokumentu, norādot bankas konta nr un rekvizītus naudas atgriešanai.
4Iesniegt atgriežamo preci un dokumentus personīgi vai ar kurjera starpniecību:
Rīga, Dārzciema iela 60,LV-1073 SIA BCC
Rīga, Dārzciema iela 60,LV-1073 SIA BCC
5Pēc sūtījuma nosūtīšanas, lūdzam paziņot par to, nosūtot mums epastu uz info@dizainapaklajs.lv
Iemesli preces atgriešanai un apmaiņai
Pircējam ir tiesības atgriezt preci (Preci drīkst atgriezt, ja tā nav lietota, saglabātas visas birkas, nav bojāta, saglabāts oriģināliepakojums utt.), nenorādot atgriešanas iemeslus 14 (četrpadsmit) kalendāro dienu laikā, skaitot ar faktisko preces saņemšanas dienu no pārdevēja vai pārstāvja.
Preces atgriešanai Jums nepieciešams uzrādīt dokumentu, kurš apstiprina iegādes faktu un nosacījumus, kā arī aizpildīt atgriešanas veidlapu.
Preces atgriešanai Jums nepieciešams uzrādīt dokumentu, kurš apstiprina iegādes faktu un nosacījumus, kā arī aizpildīt atgriešanas veidlapu.
Preces atgriešana, gadījumā kad konstatētas nepilnības, no pārdevēja puses:
Gadījumā, kad prece nodota Jums ar daļējiem vai pilnīgiem nosacījumu neievērojamiem no pārdevēja puses, tādiem kā sortimenta, komplektējošiem, daudzumiem, Jums ir tiesības paziņot par to pārdevējam, (ne vēlāk kā septiņu kalendāro dienu laikā pēc preces saņemšanas) par šīm nepilnībām un palūgt izlabot tās, izņemot preci, kas ir sagatavota (nogriezta) pēc klienta norādītajiem izmēriem.
Tāpat Jums ir tiesības atteikties no preces un palūgt atgriezt iemaksāto naudu. Šajā gadījumā preci jāatgriež pārdevējam, saglabājot sākotnējo preces pārdošanas izskatu, plombas, nebojātu iepakojumu un fabrikas birkas.
Preces atgriešanai Jums nepieciešams uzrādīt dokumentu, kurš apstiprina iegādes faktu un nosacījumus, kā arī aizpildīt atgriešanas veidlapu.
Preces atgriešanas pieteikuma veidlapa: Lejuplādēt.
Gadījumā, kad prece nodota Jums ar daļējiem vai pilnīgiem nosacījumu neievērojamiem no pārdevēja puses, tādiem kā sortimenta, komplektējošiem, daudzumiem, Jums ir tiesības paziņot par to pārdevējam, (ne vēlāk kā septiņu kalendāro dienu laikā pēc preces saņemšanas) par šīm nepilnībām un palūgt izlabot tās, izņemot preci, kas ir sagatavota (nogriezta) pēc klienta norādītajiem izmēriem.
Tāpat Jums ir tiesības atteikties no preces un palūgt atgriezt iemaksāto naudu. Šajā gadījumā preci jāatgriež pārdevējam, saglabājot sākotnējo preces pārdošanas izskatu, plombas, nebojātu iepakojumu un fabrikas birkas.
Preces atgriešanai Jums nepieciešams uzrādīt dokumentu, kurš apstiprina iegādes faktu un nosacījumus, kā arī aizpildīt atgriešanas veidlapu.
Preces atgriešanas pieteikuma veidlapa: Lejuplādēt.
Iepazīties ar patērētāju tiesībām Jūs varat zemāk norādītajā saitē: